Pamer Baby Bump, Siti Nurhaliza Umumkan Hamil Anak ke-2

Lintang Tribuana, Jurnalis · Rabu 02 Desember 2020 14:02 WIB
https: img.okezone.com content 2020 12 02 33 2320227 pamer-baby-bump-siti-nurhaliza-umumkan-hamil-anak-ke-2-sGWSHS618U.jpg Siti Nurhaliza (Foto: Instagram)

JAKARTA - Kabar bahagia datang dari penyanyi asal Malaysia, Siti Nurhaliza. Ia mengumumkan kehamilan keduanya melalui unggahan Instagramnya.

Pelantun Cindai ini membagikan tiga potret hitam putih dirinya. Ia tampak anggun mengenakam baju motif bunga seraya memamerkan perut buncitnya.

"Alhamdulillah. Hari ini 1 Desember 2020, saya dan suami membuat pengumuman resmi mengenai kehamilan saya yang sudah berusia 4 bulan," tulis Siti.

 

Baca juga: Siti Nurhaliza Siap Punya Anak Kedua Lewat Program Bayi Tabung

Siti meminta doa netizen agar kondisi bayi yang dikandungnya sehat dan diberi kelancaran hingga waktunya melahirkan. Istri Datuk Khalid Mohammed Jiwa ini bersyukur, kembali diberi anugerah kehamilan selepas melahirkan putri pertamanya.

"Saya amat bersyukur atas karunia Allah ini, anugerah yang sangat berharga kerana saya diberi peluang untuk hamil selepas Siti Aafiyah berusia dua tahun lebih," tulis Siti.

 

Sebelumnya, Siti Nurhaliza cukup lama menantikan kehadiran anak. Setelah 11 tahun menikah dengan Datuk Khalid, Siti baru melahirkan anak pertamanya, Siti Aafiyah pada 19 Maret 2018.

(edh)

Bagikan Artikel Ini

Cari Berita Lain Di Sini